اینستگرام تاریانا پرواز @tplvisa شماره تماس واتساپ تلگرام @tarianaparvaz آدرس تاریانا پرواز tarianaparvaz

پیگیری ویزا آلمان

بعداز ارائه مدارک:

  • شما میتوانید درخواستتان را در وبسایت چک کنید، لطفا اینجا را کلیک کنید.
  • وقتی که مراحل به پایان رسید، میتوانید پاسپورت خود را با ارائه کارت شناسائی دریافت کنید. چنانچه درخواست دارید تا پاسپورت خود را با پست برای شما ارسال گردد، لطفا اینجا را کلیک کنید.

طبق قوانین ویزای شنگن، شما از کشوری تقاضای شنگن میکنید که سفر اول شما خواهد بود یا بیشترین اقامت را در این کشور خواهید داشت. چنانچه مقصد اصلی حوزه دیگری از شنگن میباشد باید مدارک خود را به آن حوزه ارائه دهید.

درخواست آنلاین


لطفا فرم آنلاین را با استفاده از دکمه زیر پر و امضا کنید. در زیر اطلاعاتی مربوط به پر کردن فرم ویدکس را پیداکنید.

بعداز اینکه فرم کامل شده را پرینت کردید، لطفا تمام اطلاعات را کنترل کنید. لطفا فراموش نکنید که فرم ها را امضا کنید. سپس این فرم الکترونیک را به همراه سایر مدارک با خود در روز قرار ملاقات به شعبه ویزامتریک بیاورید.

اگر قادر به پرکردن فرم الکترونیکی نیستید ، لطفا از فرم زیر استفاده کنید. توجه داشته باشید ارائه فرم دستی درخواست. باعث تاخیر در مراحل ویزا در ویزامتریک میشود چرا که تمام اطلاعات باید دستی منتقل شود.

شعبه ویزامتریک سرویس پرکردن فرم را ارائه میدهد. متقاضیانی که خواستار این سرویس هستند باید 10 یورو برای هر فرم پرکردن پرداخت کنند. کارمند ویزامتریک تمام اطلاعات داده شده توسط متقاضی را در فرم الکترونیک وارد میکند و پرینت آن راضمیمه سایر مدارک متقاضی میکند . این اطلاعات پایه توسط متقاضی ارائه می گردد.

این سرویس رایگان است . این سرویس تاثیری در کامل کردن مدارک و در نهایت در تصمیم گیری ندارد.مرکز درخواست ویزا هیچ گونه مسئولیتی درقبال درخواست ویزا ندارد. خدمات تکمیل سرویس فقط با متقاضی انجام میشود که شخصا در مرکز درخواست ویزا حضور دارد.

  • اشتراک گذاری:
کلیه حقوق برای آژانس مسافرتی تاریانا پرواز محفوظ است.