اینستگرام تاریانا پرواز @tplvisa شماره تماس واتساپ تلگرام @tarianaparvaz آدرس تاریانا پرواز tarianaparvaz

انواع ویزای مجارستان

ویزای تجاری

ویزاهای تجاری برای اهداف تجاری و کسب و کار در کشور مقصد صادر می شود. شرکت در جلسات، کنفرانس ها و یا همایش های مربوط به کسب و کار، نیازمند اخذ ویزای تجاری می باشد. برای اخذ ویزای تجاری لازم نیست که شهروند کشوری تعیین شده باشید تا بتوانید مراحل کار های تجاری خود را پیش ببرید.

ویزای فرهنگی ورزشی

ویزای والدین همراه دانشجو / دانش آموز

ویزای آموزشی، علمی و دوره های تخصصی

ویزای افراد زیر سن قانونی 18 سال

ویزای شرکت در کنفرانس

ویزای دیدار دانشجو / دانش آموز

ویزای شهروندان EEA /EU

اعضای خانواده شهروندان EEA  افرادی هستند  که ویزا اقامتی آبی رنگ در پاسپورت خود دارند . (نوع: کارت اقامت عضو خانواده یک شهروند EEA) با داشتن شرایط زیر نیاز به گرفتن ویزا برای سفر به مجارستان نیستند:

  • در صورت پیوستن به فرد دارای شهروندی همراه با ارائه دعوتنامه و کپی کارت شناسایی فرد دعوت کننده
  • در صورت سفر با فرد دارای شهروندی EU/EEA

اعضای خانواده شهروندان EEA که کارت فوق را نداشته باشند( کارت اقامت شهروند )EEA نیازمند ویزا برای سفر به مجارستان هستند. این متقاضیان باید برای درخواست ویزا اقدام نمایند و ثابت کنند که یا با عضو خانواده دارای شهروندی EEA سفر می کنند یا قصد دیدار این فرد را در کشور مقصد دارند (هر دو مورد باید با بلیط پرواز مشترک یا نامه ای از طرف عضو خانواده دارای شهروندی  EEA و همچنین یک بلیط یکطرفه برگشت همراه باشد) لطفا سایر مدارک لازم را  مطالعه کنید.

مجارستان جزو اتحادیه اروپا است و برای رفتن به این کشور باید ویزای شنگن دریافت کنید. اتباع خارجی که مایل به سفر به مجارستان هستند باید ویزای معتبر داشته باشند، مگر اینکه در فهرست کشورهایی باشند که نیاز به ویزا ندارند.

با داشتن ویزای شنگن به چه کشورهایی میتوانیم برویم؟

اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایسلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، پرتقال، اسپانیا، سوئد، استونی، لاتویا، لیتوانی، لهستان، مجارستان، جمهوری چک، اسلواکی، اسلوانی، مالت و سوئیس.

  • اشتراک گذاری:
  • برچسب :
کلیه حقوق برای آژانس مسافرتی تاریانا پرواز محفوظ است.