اینستگرام تاریانا پرواز @tplvisa شماره تماس واتساپ تلگرام @tarianaparvaz آدرس تاریانا پرواز tarianaparvaz

انواع ویزا یونان

ویزای توریستی

ویزای توریستی برای افرادی که قصد سفر توریستی و گردشگری را دارند مناسب می باشد.

ویزا تجاری یونان

ویزای تجاری برای افرادی است که قصد سفر تجاری جهت مذاکره با شرکت های یونانی یا قصد حضور در نمایشگاه و کنفرانس های تجاری را دارند مناسب می باشد.

ویزای تحصیلی

برای اخذ ویزای تحصیلی پذیرش از دانشگاه کشور مقصد بسیار مهم است. هر کشوری با توجه به قانون مهاجرت خود، هزینه های متفاوتی را برای اخذ ویزای تحصیلی درخواست می کنند.

ویزای دانشجویی، به دانشجویان این اجازه را می دهد که برای مدت ۱۲ ماه و یا بیشتر در خارج از کشور خود تحصیل کنند. با افزایش سریع آموزش بین المللی، دانشجویان بیشتری به دنبال تحصیل در کشور های خارجی هستند و بسیاری از آن ها، تحصیل در خارج از کشور را، برای اقامت دائم در آن کشور در نظر می گیرند.

ویزای نوع D  موارد خاص محدود به کشور یونان

با داشتن ویزای بلند مدت و اجازه اقامت می توانید وارد یونان شوید. این نوع ویزا می تواند برای انواع مختلفی مانند کار، تحصیل، آموزش و غیره درخواست داده میشود و برای مدت حداکثر یک سال اعتبار دارد. دارندگان ویزای ملی باید بعد از ورود به یونان در سریعترین زمان ممکن برای اخذ اجازه اقامت اقدام کنند.

با ویزای شنگن به چه کشورهایی میتوانیم برویم؟

اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایسلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، پرتقال، اسپانیا، سوئد، استونی، لاتویا، لیتوانی، لهستان، مجارستان، جمهوری چک، اسلواکی، اسلوانی، مالت و سوئیس.

  • اشتراک گذاری:
کلیه حقوق برای آژانس مسافرتی تاریانا پرواز محفوظ است.