اینستگرام تاریانا پرواز @tplvisa شماره تماس واتساپ تلگرام @tarianaparvaz آدرس تاریانا پرواز tarianaparvaz

مدارک ویزا فنلاند

چه مدارکی لازم است؟

چک لیست ویزای تجاری فنلاند

مدارک ارائه شده می بایست به یکی از زبان های انگلیسی , فنلاندی و یا سوئدی بوده و مطابق با لیست زیر تنظیم شود.مدارک به هر زبان دیگری می بایستی به صورت ترجمه رسمی باشند. اصل مدارک به مرکز خدمات ویزا تحویل گردد.

توضیحات: در صورت نقص مدرک، و یا اینکه مدارک ارائه شده مطابق با موارد خواسته شده نباشند.

1. فرم تکمیل شده ویزا همراه با امضاء و تاریخ

2.یک قطعه عکس رنگی، با پشت زمینه سفید یا روشن که بیش از 6 ماه از زمان گرفتن عکس نگذشته باشد، ابعاد عکس 3.5 در 4.5 سانتی متر باشد، چهره فرد در عکس به صورت کامل مشخص باشد، عکس روتوش شده مورد قبول نمی باشد.

 3.پاسپورت با حداقل سه ماه اعتبار پس از خاتمه سفر، به همراه یک کپی از صفحه اول پاسپورت و ویزاهای شنگن اخذ شده و مهر های ورود و خروج دارای حداقل دو صفحه خالی باشد در طی 10سال گذشته صادر شده باشند.

4. پاسپورت های باطله در صورتی که ویزای شنگن در آنها درج شده باشد.

5. متقاضیان غیر ایرانی:

کپی اجازه اقامت معتبر در ایران با حداقل سه ماه اعتبار پس از انقضاء تاریخ ویزا و خروج از منطقه شنگن، در صورتی که مجوز اقامت در پاسپورت قدیمی الصاق شده باشد، لطفا پاسپورت قدیمی را ارائه دهید.

6. ارائه دعوت نامه از سوی شرکت میزبان فنلاندی یا استونیایی بر روی سربرگ رسمی که شامل نام و شماره سریال پاسپورت متقاضی باشد, دارای امضاء و تاریخ و بیش از سه ماه از زمان صدور آن نگذشته باشد.

اطلاعات درباره هدف از سفر، مدت زمان آن،مقصد وبرنامه دیدار.مشخص شود که هزینه های سفر فرد دعوت شده بر عهده چه کسی است .نام کامل و سمت فرد دعوت کننده شماره تماس و آدرس ایمیل شرکت میزبان .در صورت نیاز به ویزای چند بار ورود با ذکر علت بیان شود.

7. تائیدیه بر روی سربرگ رسمی مجموعه میزبان حاوی اطلاعات زیر:  

دارای تاریخ و امضاء که بیش از سه ماه از صدور آن نگذشته باشد.هدف از سفر، مقصد و مدت زمان سفر بیان گردد.مشخص شود که هزینه های سفر فرد دعوت شده بر عهده چه کسی است.اطلاعات تماس مجموعه.

8.ارائه برنامه سفر

9. در صورتی که شاغل می باشید:گواهی اشتغال به کار بر روی سر برگ رسمی شرکت دارای تاریخ، مهر و امضاء, نحوه تماس با کارفرما, نام وسمت متقاضی, میزان حقوق دریافتی ,سابقه کاری در مجموعه ,گواهی بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی.

در صورت خود اشتغال بودن : جواز کسب معتبر, ترجمه روزنامه رسمی, گواهی بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی و فیش حقوقی سه ماهه گذشته

10.گواهی بانکی به مبلغ کافی برای سفر: ریز کارکرد بانکی سه ماه گذشته به زبان انگلیسی ومتعلق به فرد متقاضی و یا مجموعه دعوت شده.گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی.

11. رزرو هتل و یا نشانی محل اقامت

12.ترجمه جدید شناسنامه

13.بلیط پرواز و یا رزرو آن برای کل زمان سفر

14.بیمه مسافرتی معتبر در کشور های شنگن با پوشش 30.000 هزا یورو که در برگیرنده درمان اورژانس و بازگرداندن جسد در صورت فوت در مدت زمان سفر باشد.

چک لیست ویزای توریستی فنلاند

مدارک ارائه شده می بایست به یکی از زبان های انگلیسی , فنلاندی و یا سوئدی بوده و مطابق با لیست زیر تنظیم شود.مدارک به هر زبان دیگری می بایستی به صورت ترجمه رسمی باشند. اصل مدارک به مرکز خدمات ویزا تحویل گردد.

 توضیحات: در صورت نقص مدرک، و یا اینکه مدارک ارائه شده مطابق با موارد خواسته شده نباشند.

1..فرم تکمیل شده ویزا همراه با امضاء و تاریخ

2.یک قطعه عکس رنگی، با پشت زمینه سفید یا روشن که بیش از 6 ماه از زمان گرفتن عکس نگذشته باشد، ابعاد عکس 3.5 در 4.5 سانتی متر باشد، چهره فرد در عکس به صورت کامل مشخص باشد، عکس روتوش شده مورد قبول نمی باشد.

 3.پاسپورت با حداقل سه ماه اعتبار پس از خاتمه سفر، به همراه یک کپی از صفحه اول پاسپورت و ویزاهای شنگن اخذ شده و مهر های ورود و خروج.

پاسپورت باید دارای حداقل دو صفحه خالی باشد و در طی 10سال گذشته صادر شده باشند.

4.ارائه پاسپورت های باطله در صورتی که ویزای شنگن در آنها درج شده باشد.

5. متقاضیان غیر ایرانی: کپی اجازه اقامت معتبر در ایران با حداقل سه ماه اعتبار پس از انقضاء تاریخ ویزا و خروج از منطقه شنگن، در صورتی که مجوز اقامت در پاسپورت قدیمی الصاق شده باشد، لطفا پاسپورت قدیمی را ارائه دهید.

6. در صورتی که شاغل می باشید: گواهی اشتغال به کار بر روی سر برگ رسمی شرکت دارای مهر و امضاء، با ذکرنام متقاضی، اطلاعات تماس با کارفرما، سمت متقاضی و میزان حقوق دریافتی، سابقه کاری در مجموعه، گواهی بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی .

در صورت خود اشتغال بودن:

جواز کسب معتبر،ترجمه روزنامه رسمی شرکت،گواهی بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی

در صورت بازنشسته بودن:

گواهی دریافت مستمری بازنشستگی در سه ماه گذشته

در صورت دانش آموز و یا دانشجو بودن:

معرفی نامه از مدرسه یا دانشگاه با قید مدت زمان مرخصی داده شده، و تائید ثبت نام در ترم و یا سال تحصیلی بعد

افراد خانه دار:

گواهی درآمد همسر، قرارداد کاری، صورت حساب بانکی، فیش حقوقی در سه ماه گذشته

8. اسناد مالکیت –در صورت وجود

9.برنامه سفر

10. رزرو بلیت برای کل دوره سفر

11. بیمه مسافرتی معتبر در کشورهای شنگن با پوشش 30.000هزار یورویی، که در برگیرنده درمان اورژانس و بازگرداندن جسد در صورت فوت در مدت زمان سفر باشد.

12. در صورتی که متقاضی زیر سن قانونی١٨ باشد و به تنهایی یا با یکی از والدین سفر می کند:

رضایت نامه محضری والدین یا قیم قانونی، افراد تک والد می بایستی گواهی قیومیت رسمی ارائه نمایند.گواهی اشتغال به کار و درآمد والدین، و فیش حقوقی در سه ماه گذشته والدین می بایستی فرم تقاضای ویزا را امضاء نموده-برای افراد تک والد این بند مورد نیاز نمی باشد، افراد تک والد می بایستی گواهی قیومیت رسمی ارائه دهند.

مشخصات عکس

همه متقاضیان باید یک قطعه عکس ارائه دهند. عکس باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • رنگی.
  • گرفته شده در طی شش ماه گذشته.
  • دارای  پس زمینه ای با رنگ روشن (فقط یک رنگ).
  • با فوکوس واضح و کیفیت خوب.
  • طول 47 میلیمتر x عرض 36 میلی متر
  • بخش خالی بالای سر در عکس باید بین 25-35 میلیمتر باشد.
  • چاپ شده بر روی کاغذ عکاسی.
  • عکس ویرایش شده پذیرفته نمی شود.

برای تکمیل فرم درخواست ویزای خود اینجا را کلیک کنید.

پیگیری درخواست ارائه شده

برای پیگیری آنلاین وضعیت درخواست خود اینجا را کلیک کنید


دانلود چک لیست تجاری فنلاند

دانلود چک لیست توریستی فنلاند

  • اشتراک گذاری:
کلیه حقوق برای آژانس مسافرتی تاریانا پرواز محفوظ است.